Wdrożenie telefonia stacjonarna

Wdrożenie telefonia stacjonarna


Czas trwania projektu: 3 miesiące

Dla naszego Klienta, przeprowadziliśmy projekt wdrożenia najnowszych technologii w obszarze telefonii stacjonarnej. W projekcie wykorzystano rozwiązania cloud, wirtualne centrale telefoniczne (VPABX), zastąpiono tradycyjny faks usługą fax-2-mail.

Zarządzanie obszarem zostało sprowadzone do jednego interface-u. Administrator otrzymał dostęp do panelu zarządzania wszystkimi lokalizacjami przez web interface. Logowanie do panelu z dowolnego miejsca, autoryzacja przez hasło jednorazowe.

Zwiększyła się dostępności pracowników poprzez przypisanie numerów stacjonarnych do telefonów komórkowych (jeden aparat posiadający numer komórkowy i stacjonarny).

Dzięki wdrożeniu Klient zoptymalizował koszty obszaru oraz cały proces zarządzania telefonią w firmie.

Wdrożenie w ponad 150 placówkach Klienta i kilku spółkach powiązanych kapitałowo.