W ramach usług Implementacji i wsparcia oferujemy naszym Klientom, szerokie spektrum usług począwszy od prowadzenia projektów zakupowych, poprzez wdrożenia, jak również wsparcie administracyjne.

Nasi Klienci mają do wyboru 2 rodzaje współpracy:

- krótkoterminowa: poprowadzenie konkretnego projektu w określonym terminie,

- długofalowa: administrowanie / zarządzanie jako outsource-r, danym obszarem firmy w długim okresie.


 

Wsparcie administracyjne

Świadczymy usługi outsourcingu administracyjnego, wypełniając obowiązki operacyjne w obszarze ‘back-office’ których Klient nie chce wykonywać zasobami własnymi. W zależności od potrzeb Klienta pracę świadczymy zdalnie, bądź na terenie Klienta zapewniając staranne wykonawstwo i odciążając jego pracowników, którzy swój cenny czas mogą przeznaczyć na działania strategiczne i merytoryczne.

Wdrożenia

Asystujemy przy wdrażaniu zmian u Klientów, które wypracowane zostały wewnętrznymi ich zasobami lub dzięki usługom innego partnera biznesowego. Pełniąc rolę Project Managera koordynujemy niezbędne działania wewnątrz organizacji Klienta, a także wszystkich dostawców usług, tak aby cel zmiany został osiągnięty zgodnie z planem.

Bywa, że powodem zachowawczych zakupów jest niewystarczające przygotowanie Klienta do wdrożenia pożądanych zmian. Obawa przed zakupieniem nowoczesnej usługi wypływa z troski o stabilność ważnych procesów biznesowych, które mogłyby ulec zachwianiu przy wdrożeniu zmian, choćby takich jak zmiana technologii ICT. Nasze doświadczenie w takich projektach i współpracy z dostawcami usług gwarantuje bezpieczne implementacje, do zera ograniczając ryzyko zakłóceń biznesowych w trakcie zmian.