Ludzie miewają różne pasje. Niektórzy ciągle podróżują, inni degustują wina. Są też dziwacy, którym przyjemność sprawia, gdy firmy chodzą jak w zegarku. Z pomysłu kilku z tych ostatnich w 2015 roku powstała nasza firma. Od samego początku mieliśmy jasny cel: pomóc polskim przedsiębiorcom skupiać się na najważniejszych dla nich celach, wyręczając ich w działaniach drugorzędnych, związanych z funkcjonowaniem ich działów back-office.

Ciągły rozwój jest dla nas jedyną słuszną ścieżką. Dążymy do tego, by polski biznes stał się nowoczesny, dynamiczny i transparentny; by decyzje biznesowe były oparte o pełne i twarde dane, a procesy – proste i intuicyjne w obsłudze.

W działaniach stawiamy na partnerstwo i współpracę, prowadzimy otwartą i szczerą komunikację. W kontaktach z Klientami naszym priorytetem są stosunkowo niemodne dziś wartości: uczciwość i szacunek.

Optymalizacja kosztów, procesów i zakupów to w czym specjalizujemy się. Wykonujemy zarówno bardzo kompleksowe, jak i prostsze projekty optymalizacji obszarów wsparcia biznesu, w ścisłym powiązaniu do celów i potrzeb wynikających ze strategii Klienta.

W efekcie dostarczamy nowoczesne, optymalne kosztowo, proste i skuteczne rozwiązania i narzędzia. Naszym zadaniem jest umożliwianie naszym Klientom koncentrowania się na ich wiodących procesach – tych, które czynią każdą firmę wyjątkową i pasjonują jej własnych „dziwaków”.

Wierzymy, że zawsze da się coś poprawić. Kompleksowość naszych projektów oznacza więc różnorodność obszarów jakimi się zajmujemy (telekomunikacja, floty samochodowe, wydruki, powierzchnie biurowe, kurierzy, materiały i usługi administracyjne) a także rodzajów wykonywanych przez nas działań (analiza, modelowanie procesów, budowanie specyfikacji zakupowych, prowadzenie postępowań zakupowych, wdrożenia wybranych rozwiązań).

Nie uznajemy wyrażenia „nie da się”. W naszych projektach skupiamy się na zmianie, analizujemy nieefektywność procesową, dostosowujemy specyfikację kupowanych dóbr i twardo negocjujemy. Naszym celem jest znalezienie i zaspokojenie faktycznych potrzeb Klienta, a nie celów sprzedażowych Dostawcy.

Nie boimy się przyznać, kiedy czegoś nie wiemy. Wiemy też, jak temu zaradzić. Współpracujemy na stałe z gronem ekspertów w różnorodnych obszarach, gotowych wnieść swoją wiedzę i umiejętności w trudne projekty.

Pozyskujemy także kolejne rynki – w zeszłym roku w Wielkiej Brytanii zarejestrowana została działająca na licencji spółka 4optima LTD.

Nasz zespół tworzą doświadczeni eksperci i skuteczni praktycy, którzy wiedzę i doświadczenie zdobywali w międzynarodowych organizacjach jakich jak:

Citroen, Coca Cola, BRE Bank, Generali, Mercedes, Opel, Polbank EFG, Raiffeisen-Leasing, Zurich Financial Services.

  • Szerokie kompetencje szlifowaliśmy w międzynarodowych korporacjach.
  • Wnosimy unikalną wiedzę ekspercką do polskiego biznesu.
  • Mamy znajomość produktów, nowoczesnych technologii i rynku.
  • Usprawniamy procesy administracyjne, by nasz Klient mógł skupić się na sprzedaży i produkcji.