Kim jesteśmy

Ludzie miewają różne, nieraz dziwne, pasje. Niektórzy kochają podróże, inni degustują wina, a naszym dziwactwem jest zamiłowanie do wyciągania praktycznej wiedzy z danych finansowych. Uwielbiamy też dyskusje o możliwych sposobach unowocześniania polskiego biznesu.

Wiedzę i doświadczenie zdobywaliśmy w międzynarodowych organizacjach jakich jak Citroen, Coca Cola, BRE Bank, Generali, Mercedes, Opel, Polbank EFG, Raiffeisen-Leasing, Zurich Financial Services.

W 2015 roku, w trakcie jednej z naszych burzliwych dyskusji, zrozumieliśmy dwie rzeczy. Po pierwsze, na pewno chcieliśmy pracować razem. Po drugie, doszliśmy do wniosku, że mamy wszystkie niezbędne kompetencje, aby wspierać polskich menadżerów w optymalizacji procesów biznesowych i zarządzaniu kosztami, tak aby mogli w pełni skupić się na rozwoju swoich przedsiębiorstw. Stąd powstał pomysł na firmę skupiającą podobnych pasjonatów, do którego za chwilę doszła nazwa i logo: 4optima.

W tym, jak działamy, jest coś z dr. House’a. Tak jak on jesteśmy nieustępliwi i uwielbiamy rozwiązywać trudne problemy. Nie znamy się na medycynie – za to świetnie znamy świat biznesu. Postawionej przez nas diagnozie na podstawie analizy ksiąg finansowych można zaufać. Podejmujemy się też leczenia dolegliwości firm poprzez efektywne, bezbolesne wdrożenia nowych rozwiązań.

1 (37)

Nasza misja

Naszą misją jest transformowanie polskiego biznesu, tak aby stał się nowoczesny, dynamiczny i transparentny; aby decyzje biznesowe były oparte o pełne i twarde dane, a procesy – proste i intuicyjne w obsłudze.

Kompleksowo podchodzimy do tematu optymalizacji; nie tylko radzimy i audytujemy, ale do samego końca wdrażamy wyniki naszych analiz oraz wspieramy w prowadzeniu działań operacyjnych, tak aby:

  • Efektywność kosztowa pozwalała naszym klientom wygenerować oszczędności, a te pieniądze zainwestować w rozwój i innowacje, co przekłada się na wyższą konkurencyjność,
  • Dobrze zamodelowane procesy pozwalały realizować cele i ograniczały ryzyka finansowe (marża, płynność),
  • Profesjonalna administracja i procesy zakupowe wspierały realizację kluczowych zadań.

W kontaktach z Klientami najważniejsze są dla nas uczciwość i szacunek. W działaniach stawiamy na partnerstwo i współpracę, prowadzimy otwartą i szczerą komunikację.

Projekty prowadzimy według autorskiej metodyki ARROW, co zapewnia wysoką skuteczność. Wyróżnia nas to, że wdrażamy rekomendowane rozwiązania i że stawiamy przede wszystkim na jakość i zgodność ze strategią klienta. Słyniemy natomiast z ogromnej determinacji, z którą pomagamy klientom osiągnąć cele i realizować pasje biznesowe.

Nasze doświadczenie

Kontroling kosztowy
Kontroling zakupowy
Projekty Zakupowe
Sourcing
Negocjacje
Procesy wsparcia biznesu
Project Management
Design thinking

Nasz zespół

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Ta strona internetowa wykorzystuje pliki cookie i prosi o podanie danych osobowych w celu zwiększenia wygody przeglądania.