Kim jesteśmy

Ludzie miewają różne, nieraz dziwne, pasje. Niektórzy kochają podróże, inni degustują wina, a naszym dziwactwem jest zamiłowanie do wyciągania praktycznej wiedzy z danych finansowych. Uwielbiamy też dyskusje o możliwych sposobach unowocześniania polskiego biznesu.

Wiedzę i doświadczenie zdobywaliśmy w międzynarodowych organizacjach jakich jak Citroen, Coca Cola, BRE Bank, Generali, Mercedes, Opel, Polbank EFG, Raiffeisen-Leasing, Zurich Financial Services.

W 2015 roku, w trakcie jednej z naszych burzliwych dyskusji, zrozumieliśmy dwie rzeczy. Po pierwsze, na pewno chcieliśmy pracować razem. Po drugie, doszliśmy do wniosku, że mamy wszystkie niezbędne kompetencje, aby wspierać polskich menadżerów w optymalizacji procesów biznesowych i zarządzaniu kosztami, tak aby mogli w pełni skupić się na rozwoju swoich przedsiębiorstw. Stąd powstał pomysł na firmę skupiającą podobnych pasjonatów, do którego za chwilę doszła nazwa i logo: 4optima.

W tym, jak działamy, jest coś z dr. House’a. Tak jak on jesteśmy nieustępliwi i uwielbiamy rozwiązywać trudne problemy. Nie znamy się na medycynie – za to świetnie znamy świat biznesu. Postawionej przez nas diagnozie na podstawie analizy ksiąg finansowych można zaufać. Podejmujemy się też leczenia dolegliwości firm poprzez efektywne, bezbolesne wdrożenia nowych rozwiązań.

1 (37)

Nasza misja

Naszą misją jest transformowanie polskiego biznesu, tak aby stał się nowoczesny, dynamiczny i transparentny; aby decyzje biznesowe były oparte o pełne i twarde dane, a procesy – proste i intuicyjne w obsłudze.

Kompleksowo podchodzimy do tematu optymalizacji; nie tylko radzimy i audytujemy, ale do samego końca wdrażamy wyniki naszych analiz oraz wspieramy w prowadzeniu działań operacyjnych, tak aby:

  • Efektywność kosztowa pozwalała naszym klientom wygenerować oszczędności, a te pieniądze zainwestować w rozwój i innowacje, co przekłada się na wyższą konkurencyjność,
  • Dobrze zamodelowane procesy pozwalały realizować cele i ograniczały ryzyka finansowe (marża, płynność),
  • Profesjonalna administracja i procesy zakupowe wspierały realizację kluczowych zadań.

W kontaktach z Klientami najważniejsze są dla nas uczciwość i szacunek. W działaniach stawiamy na partnerstwo i współpracę, prowadzimy otwartą i szczerą komunikację.

Projekty prowadzimy według autorskiej metodyki ARROW, co zapewnia wysoką skuteczność. Wyróżnia nas to, że wdrażamy rekomendowane rozwiązania i że stawiamy przede wszystkim na jakość i zgodność ze strategią klienta. Słyniemy natomiast z ogromnej determinacji, z którą pomagamy klientom osiągnąć cele i realizować pasje biznesowe.

Nasze doświadczenie

Kontroling kosztowy
Kontroling zakupowy
Projekty Zakupowe
Sourcing
Negocjacje
Procesy wsparcia biznesu
Project Management
Design thinking

Nasz zespół

Chcesz dowiedzieć się więcej?