Ludzie miewają różne pasje. Niektórzy ciągle podróżują, inni degustują wina. Są też dziwacy, którym przyjemność sprawia, gdy firmy chodzą jak w zegarku. Z pomysłu kilku z tych ostatnich w 2015 roku powstała nasza firma. Od samego początku mieliśmy jasny cel: pomóc polskim przedsiębiorcom skupiać się na najważniejszych dla nich celach, wyręczając ich w działaniach drugorzędnych, związanych z funkcjonowaniem ich działów back-office.

Ciągły rozwój jest dla nas jedyną słuszną ścieżką. Dążymy do tego, by polski biznes stał się nowoczesny, dynamiczny i transparentny; by decyzje biznesowe były oparte o pełne i twarde dane, a procesy – proste i intuicyjne w obsłudze.

W działaniach stawiamy na partnerstwo i współpracę, prowadzimy otwartą i szczerą komunikację. W kontaktach z Klientami naszym priorytetem są stosunkowo niemodne dziś wartości: uczciwość i szacunek.

Optymalizacja kosztów, procesów i zakupów to w czym specjalizujemy się. Wykonujemy zarówno bardzo kompleksowe, jak i prostsze projekty optymalizacji obszarów wsparcia biznesu, w ścisłym powiązaniu do celów i potrzeb wynikających ze strategii Klienta.

W efekcie dostarczamy nowoczesne, optymalne kosztowo, proste i skuteczne rozwiązania i narzędzia. Naszym zadaniem jest umożliwianie naszym Klientom koncentrowania się na ich wiodących procesach – tych, które czynią każdą firmę wyjątkową i pasjonują jej własnych „dziwaków”.

  • Wierzymy, że zawsze da się coś poprawić. Kompleksowość naszych projektów oznacza więc różnorodność obszarów jakimi się zajmujemy (telekomunikacja, floty samochodowe, wydruki, powierzchnie biurowe, kurierzy, materiały i usługi administracyjne) a także rodzajów wykonywanych przez nas działań (analiza, modelowanie procesów, budowanie specyfikacji zakupowych, prowadzenie postępowań zakupowych, wdrożenia wybranych rozwiązań).
  • Nie uznajemy wyrażenia „nie da się”. W naszych projektach skupiamy się na zmianie, analizujemy nieefektywność procesową, dostosowujemy specyfikację kupowanych dóbr i twardo negocjujemy. Naszym celem jest znalezienie i zaspokojenie faktycznych potrzeb Klienta, a nie celów sprzedażowych Dostawcy.
  • Nie boimy się przyznać, kiedy czegoś nie wiemy. Wiemy też, jak temu zaradzić. Współpracujemy na stałe z gronem ekspertów w różnorodnych obszarach, gotowych wnieść swoją wiedzę i umiejętności w trudne projekty.

Pozyskujemy także kolejne rynki – w roku 2017 w Wielkiej Brytanii zarejestrowana została działająca na licencji spółka 4optima LTD.

Nasz zespół tworzą doświadczeni eksperci i skuteczni praktycy, którzy wiedzę i doświadczenie zdobywali w międzynarodowych organizacjach jakich jak:

Citroen, Coca Cola, BRE Bank, Generali, Mercedes, Opel, Polbank EFG, Raiffeisen-Leasing, Zurich Financial Services.

  • Szerokie kompetencje szlifowaliśmy w międzynarodowych korporacjach.
  • Wnosimy unikalną wiedzę ekspercką do polskiego biznesu.
  • Mamy znajomość produktów, nowoczesnych technologii i rynku.
  • Usprawniamy procesy administracyjne, by nasz Klient mógł skupić się na sprzedaży i produkcji.

Nasz zespół

Kamil Madejski

Business Partner

Kontakt: kamil.madejski@4optima.pl tel.: +48502789276

Doświadczenie zawodowe zdobywał w organizacjach z sektora ubezpieczeń i IT, w których spędził ostatnich 10 lat. Specjalizuje się w prowadzeniu projektów optymalizacji i migracji usług teleinformatycznych ICT.
Z powodzeniem prowadzi również: zakupy (RFx, negocjacje umów) indirect dla obszarów administracyjnych (obsługa techniczna budynków, sprzątanie powierzchni biurowych, ochrona, woda pitna, art. biurowe, flota samochodowa, podróże służbowe) i teleinformatyki ICT (telefonia komórkowa i stacjonarna, Internet, komunikacja SMS). Doskonale rozumie wewnętrzne procesy administracyjne, tworzy dokumenty regulacji wewnętrznych, opisujące proces, instrukcje, kalkulatory.

Mówi o sobie kreatywny profesjonalista. W życiu zawodowym wychodzi z założenia „nie ważne czym się zajmujesz, rób to dobrze”. W oparciu o szczegółową analizę jest w stanie przygotować rozwiązanie wspierające każdy biznes.

Moje Specjalizacje

Teleinformatyka
92%

Zakupy
91%

Procesy administracyjne
90%

Ksenia Bartosiak

Business Partner

Kontakt: ksenia.bartosiak@4optima.pl tel.: +48604495051

Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w obszarze zarządzania ludźmi zdobyte w branży retail i FMCG. Dzięki licznym projektom rekrutacyjnym na stanowiska średniego i wyższego szczebla poznała specyfikę sprzedaży, łańcucha dostaw i działów wspierających. Przeprowadziła szereg dużych projektów Assessment/Development Center obejmujących identyfikację talentów do programów rozwojowych, a także wspierających wdrażanie kluczowych zmian organizacyjnych.

Moje Specjalizacje

Assessment/Development Center
92%

Zarządzanie zasobami ludzkimi
91%

Rekrutacja
90%

Julia Zambrzycka

Business Partner

Kontakt: julia@4optima.pl tel.: PL +48602629302 UK +447555747934

Z wykształcenia architekt, doświadczony Real Estate Manager. Współzałożycielka oraz Członek Komisji Rewizyjnej Stowarzyszenia Woman In Real Estate w Polsce (WIREP).

Posiada wieloletnie doświadczenie w: zarządzaniu nieruchomościami, optymalizacji kosztów, optymalizacji powierzchni, prowadzeniu projektów inwestycyjnych, projektowaniu powierzchni.

Konkretna i zorientowana na cel, słucha i słyszy potrzeby Klienta, jest w swoim żywiole gdy cele są tak ambitne, że aż abstrakcyjne, mówi: „Nie ma problemów, są wyzwania.”

Moje Specjalizacje

Zarządzanie nieruchomościami
92%

Projekty inwestycyjne
91%

Projektowanie i optymalizacja powierzchni
90%

Konrad Myśliński

Business Partner

Kontakt: konrad@4optima.pl tel.: +48600388053

Skuteczny zorientowany na osiąganie celów manager z 10-letnim doświadczeniem. Wiedzą ekspercką, zdobywał w międzynarodowych organizacjach z sektora bankowego i ubezpieczeniowego. Z udokumentowanymi sukcesami modeluje, modernizuje i optymalizuje procesy, negocjuje i weryfikuje kontrakty oraz efektywność współpracy z dostawcami. Buduje i mistrzowsko wykorzystuje narzędzia informatycznych (excel, access, web tool development) m.in. do: analizy danych, ewidencji, zarządzania procesami, które wykorzystywane są do modelowania workflow na platformach BPM.

Posiada unikalną wiedzę praktyczną w zakresie: kontrolingu, zarządzania kontraktami i dostawcami, zakupów, teleinformatyki (ICT) i prowadzenia projektów.

Moje Specjalizacje

Telekomunikacja
92%

Analiza danych
91%

Kontroling
90%

Iwona Pękala

Business Partner

Kontakt: iwona@4optima.pl tel.: +48510000990

Manager z 20-letnim stażem, praktyką w modelowaniu, automatyzacji i wdrażaniu procesów operacyjnych w różnorodnych i złożonych strukturach. Posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów i zmian organizacyjnych mających na celu modernizację i optymalizację kosztów.  Sukcesy opiera o wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zakupami (procurement, purchasing, sourcing, contract and vendor management), tworzeniu struktur, procedur i polityki zakupowej, również w środowisku międzynarodowym.

“Uparta szczególara, nie znoszę wyrażeń „nie da się” i „jakoś”. Patrzę szeroko i długofalowo, buduję ciekawą ofertę dla biznesu i nie ustaję w wysiłkach dla zrealizowania celu.”

Moje Specjalizacje

Flota samochodowa
92%

Zarządzanie procesowe
91%

Strategia
90%