Administracja

Administracja procesu administracyjnego

Optymalizacja procesu administracyjnego
Czas trwania projektu: 3 miesiące

Oszczędności: 35% w skali roku

Projekt optymalizacji procesu zamawiania za pośrednictwem platformy internetowej oraz dostarczania produktów w rozproszonej strukturze jednostek terenowych Klienta na terenie całej Polski.

Po kompleksowej analizie, zespół prowadzący projekt przedstawił między innymi rekomendację zmiany:
– specyfikacji zamawianych produktów,
– dystrybucji zamawianych produktów,
– platformy internetowej,

Zespół naszych ekspertów wdrożył wszystkie rekomendowane zmiany czego efektem jest obniżenie kosztów obszaru o 35% rocznie.

Nasz Ekspert

Kamil Madejski

Business Partner

Kontakt: kamil.madejski@4optima.pl tel.: +48502789276

Doświadczenie zawodowe zdobywał w organizacjach z sektora ubezpieczeń i IT, w których spędził ostatnich 10 lat. Specjalizuje się w prowadzeniu projektów optymalizacji i migracji usług teleinformatycznych ICT.
Z powodzeniem prowadzi również: zakupy (RFx, negocjacje umów) indirect dla obszarów administracyjnych (obsługa techniczna budynków, sprzątanie powierzchni biurowych, ochrona, woda pitna, art. biurowe, flota samochodowa, podróże służbowe) i teleinformatyki ICT (telefonia komórkowa i stacjonarna, Internet, komunikacja SMS). Doskonale rozumie wewnętrzne procesy administracyjne, tworzy dokumenty regulacji wewnętrznych, opisujące proces, instrukcje, kalkulatory.

Mówi o sobie kreatywny profesjonalista. W życiu zawodowym wychodzi z założenia „nie ważne czym się zajmujesz, rób to dobrze”. W oparciu o szczegółową analizę jest w stanie przygotować rozwiązanie wspierające każdy biznes.

Moje Specjalizacje

Teleinformatyka
92%

Zakupy
91%

Procesy administracyjne
90%