Michał PękalaZaklinacz słów i obrazów

obszary specjalizacji
- Mapowanie procesów
- Content Marketing
- Social Media
- Copywriting
Swoje zdolności wyniesione z kulturoznawczego wykształcenia wykorzystuje zajmując się marketingową stroną firmy. Odpowiada za zawartość strony internetowej, publikacje na łamach innych mediów i komunikację poprzez kanały społecznościowe.
Wiedza daje pokorę wielkiemu, dziwi przeciętnego, nadyma małego. Nic tak nie ogranicza prawdziwej wiedzy, jak przekonanie, że się wie to, czego się nie wie.
– Lew Tołstoj
Niezwiązany z kulturą korporacyjną, wnosi do projektów świeże spojrzenie, dążenie do prostoty i sokratyczną dociekliwość. Specjalizuje się w mapowaniu procesów.
Jego dziecięcym marzeniem było zostanie dyrektorem finansowym Poczty Polskiej.
publikacje
Cyfrowa Transformacja – Jak się do tego zabrać
Cyfrowa transformacja – cyfrowe rozwiązania czy może coś więcej? Cyfrowa transformacja (ang. Digital Transformation albo DT) biznesu jako proces bywa często – szczególnie na polskim rynku – błędnie rozumiany jako po prostu stopniowe wprowadzanie i zwiększanie roli nowych rozwiązań IT w firmie. Tymczasem pomimo tego, że implementacja samej technologii jest oczywiście ważną częścią cyfrowej transformacji,
2017-12-21 in Efektywność kosztowaSłownik technologii AI i przykłady zastosowań w firmach
Robotyka w pigułce Nowy Rok, nowe trendy, nowe terminy. W słownictwie związanym z nowymi technologiami w dziedzinie robotyki łatwo się zgubić, dlatego przygotowaliśmy słownik technologii AI przybliżający klika najczęściej używanych terminów. Sprawdź, czy nie będzie to Wasz chleb powszedni w 2018 roku: AI – Artificial Intelligence (po polsku SI – sztuczna inteligencja), to gałąź informatyki
2018-01-08 in OptymalizacjaSłoń w betonowej dżungli: Czy SUV może być samochodem flotowym?
Przygotowując propozycje aut do floty jednego z naszych klientów, zadaliśmy sobie pytanie: Czy SUV może być samochodem flotowym na równi z tradycyjnymi hatchbackami, sedanami i limuzynami, biorąc pod uwagę realia dzisiejszego rynku? Spodziewaną odpowiedzią jest tutaj oczywiście stanowcze „nie” – SUV-y z założenia są przecież skierowane do zupełnie innego, niebiznesowego odbiorcy. Jednak – jak pokazaliśmy
2018-03-06 in Efektywność kosztowa