Michał PękalaZaklinacz słów i obrazów

Staff-320x320-boost
obszary specjalizacji
  • Mapowanie procesów
  • Content Marketing
  • Social Media
  • Copywriting

Swoje zdolności wyniesione z kulturoznawczego wykształcenia wykorzystuje zajmując się marketingową stroną firmy. Odpowiada za zawartość strony internetowej, publikacje na łamach innych mediów i komunikację poprzez kanały społecznościowe.

Wiedza daje pokorę wielkiemu, dziwi przeciętnego, nadyma małego. Nic tak nie ogranicza prawdziwej wiedzy, jak przekonanie, że się wie to, czego się nie wie.

– Lew Tołstoj

Niezwiązany z kulturą korporacyjną, wnosi do projektów świeże spojrzenie, dążenie do prostoty i sokratyczną dociekliwość. Specjalizuje się w mapowaniu procesów.

Jego dziecięcym marzeniem było zostanie dyrektorem finansowym Poczty Polskiej.

publikacje

  • Cyfrowa Transformacja – Jak się do tego zabrać

    Cyfrowa transformacja – cyfrowe rozwiązania czy może coś więcej? Cyfrowa transformacja (ang. Digital Transformation albo DT) biznesu jako proces bywa często – szczególnie na polskim rynku – błędnie rozumiany jako po prostu stopniowe wprowadzanie i zwiększanie roli nowych rozwiązań IT w firmie. Tymczasem pomimo tego, że implementacja samej technologii jest oczywiście ważną częścią cyfrowej transformacji,

  • Słownik technologii AI i przykłady zastosowań w firmach

    Robotyka w pigułce Nowy Rok, nowe trendy, nowe terminy. W słownictwie związanym z nowymi technologiami w dziedzinie robotyki łatwo się zgubić, dlatego przygotowaliśmy słownik technologii AI przybliżający klika najczęściej używanych terminów. Sprawdź, czy nie będzie to Wasz chleb powszedni w 2018 roku: AI – Artificial Intelligence (po polsku SI – sztuczna inteligencja), to gałąź informatyki

    2018-01-08 in Optymalizacja
  • Słoń w betonowej dżungli: Czy SUV może być samochodem flotowym?

    Przygotowując propozycje aut do floty jednego z naszych klientów, zadaliśmy sobie pytanie: Czy SUV może być samochodem flotowym na równi z tradycyjnymi hatchbackami, sedanami i limuzynami, biorąc pod uwagę realia dzisiejszego rynku? Spodziewaną odpowiedzią jest tutaj oczywiście stanowcze „nie” – SUV-y z założenia są przecież skierowane do zupełnie innego, niebiznesowego odbiorcy. Jednak – jak pokazaliśmy

contact details

Wydmowa 4

Social Profiles

Jak możemy Ci pomóc?

Każde Twoje pytanie jest dla nas cenne i ciekawe.

Od bezpośredniej rozmowy z naszym ekspertem dzieli Cię tylko kilkanaście sekund.

Szukasz konsultanta najwyższej klasy?

Ta strona internetowa wykorzystuje pliki cookie i prosi o podanie danych osobowych w celu zwiększenia wygody przeglądania.