AdministracjaOptymalizacja procesu administracyjnego

Projekt optymalizacji procesu zamawiania za pośrednictwem platformy internetowej oraz dostarczania produktów w rozproszonej strukturze jednostek terenowych Klienta na terenie całej Polski

Kluczowe fakty

Obszar

Zaopatrzenie jednostek terenowych Klienta, czyli:

  • Proces zamawiania,
  • Platforma Internetowa,
  • Ustalanie specyfikacji produktów,
  • Dystrybucja produktów do jednostek terenowych.

Cel projektu

Obniżenie kosztów i podniesienie bezpieczeństwa procesu

Oszczędnościw stosunku do pierwotnego budżetu

Szczegółowy opis projektu

  • Zerowy potencjał negocjacyjny cen jednostkowych. Klient jest największym zamawiającym w skali kraju i w pełni korzystał z efektu skali, projekt rozpoczęto w miesiąc po zakończeniu postępowania przetargowego aktualizującego ceny.
  • Klient nie posiadał danych o strukturze zamówień jednostkowych. Całość danych stanowiła własność wieloletniego dostawcy Klienta, jako, że zamawianie odbywało się na jego platformie.

Po kompleksowej analizie, zespół prowadzący projekt przedstawił między innymi rekomendację zmiany:

  • specyfikacji zamawianych produktów,
  • sposobu dystrybucji zamawianych produktów,
  • platformy internetowej i nadzoru nad zamówieniami.

Projekt trwał 3 miesiące.

Zespół naszych ekspertów wdrożył wszystkie rekomendowane zmiany, czego efektem jest obniżenie kosztów obszaru o 35% rocznie i znaczące podniesienie bezpieczeństwa w związku z ograniczeniem możliwości zamawiania wybranych wrażliwych produktów.

Jak możemy Ci pomóc?

Każde Twoje pytanie jest dla nas cenne i ciekawe.

Od bezpośredniej rozmowy z naszym ekspertem dzieli Cię tylko kilkanaście sekund.

Czy Twoja firma też mogłaby skorzystać na podobnym projekcie?

Ta strona internetowa wykorzystuje pliki cookie i prosi o podanie danych osobowych w celu zwiększenia wygody przeglądania.