Facility ManagementOptymalizacja procesowo-kosztowa

Centralizacja usług utrzymania czystości

Kluczowe fakty

Obszar

Usługi utrzymania czystości w placówkach Klienta, dostarczane w oparciu o wiele niespójnych umów

Cel projektu

Centralizacja, ujednolicenie i obniżenie kosztów usług sprzątania we wszystkich placówkach Klienta

Oszczędnościw stosunku do pierwotnego budżetu

Szczegółowy opis projektu

  • Zdecentralizowane zrządzanie obszarem
  • Wpływ dostawców na Dyrektorów Oddziałów
  • Wiele umów
  • Ilość lokalizacji korzystających z usług – 86
  • Mała gotowość do zmian w organizacji
  • Przeprowadziliśmy postępowanie RFP
  • Przedstawiliśmy Zarządowi potencjał możliwych oszczędności po RFP
  • Uzyskaliśmy zgody z Zarządu na centralizację obszaru,
  • Zorganizowaliśmy spotkania z Dyrektorami Oddziałów, aby przekonać kierownictwo do zatwierdzonych zmian
  • Zaprojektowaliśmy kampanię informacyjną dla pracowników oddziałów
  • Obniżyliśmy koszty obszaru o 25%
  • Wybraliśmy jednego dostawcę dla całego kraju
  • Podnieśliśmy efektywność zarządzania obszarem w ujęciu operacyjnym i kosztowym
  • Powołaliśmy Właściciela Typu Kosztów w Departamencie Logistyki
Jak możemy Ci pomóc?

Każde Twoje pytanie jest dla nas cenne i ciekawe.

Od bezpośredniej rozmowy z naszym ekspertem dzieli Cię tylko kilkanaście sekund.

Czy Twoja firma też mogłaby skorzystać na podobnym projekcie?