NieruchomościJednostki terenowe sprzedaży

Projekt dotyczył optymalizacji powierzchni jednostek terenowych sieci sprzedaży

Kluczowe fakty

Obszar

Jednostki terenowe sieci sprzedaży Klienta:

  • 18 placówek wynajmowanych na terenie całego kraju
  • Różni właściciele
  • Różne terminy wygaśnięcia umów

Cel projektu

Obniżenie kosztów i podniesienie efektywności wykorzystania powierzchni

Oszczędnościw stosunku do pierwotnego budżetu

Szczegółowy opis projektu

  • Kultura organizacyjna oparta o silne lokalnie poczucie własności tematów najmowych i agresywną rywalizację pomiędzy zespołami terenowymi.
  • Zróżnicowane standardy biurowe i lokalowe.
  • Obecność umów zawartych na czas określony z odległym terminem zakończenia

Po kompleksowej analizie, zespół prowadzący projekt przedstawił rekomendację zmiany standardu najmowanych lokali na wyższy, a co za tym idzie poniesienia efektywności aranżacji powierzchni biurowych. Przyniosło to 30 % oszczędności na najmowanych powierzchniach.

Projekt trwał 12 miesięcy.

Efektem analizy było zamknięcie 10 z 18 jednostek terenowych. Pozostałe jednostki zostały scentralizowane i przeniesione do nowych lokalizacji o wyższym standardzie.

W projekcie przeprowadzono postępowania przetargowe na wyposażenie meblowe, renegocjowano warunki umów najmu (w tym z klientem wewnętrznym), zaprojektowano de novo powierzchnie  i skoordynowano proces wyposażenia i przeprowadzki do nowych powierzchni.

Jak możemy Ci pomóc?

Każde Twoje pytanie jest dla nas cenne i ciekawe.

Od bezpośredniej rozmowy z naszym ekspertem dzieli Cię tylko kilkanaście sekund.

Czy Twoja firma też mogłaby skorzystać na podobnym projekcie?

Ta strona internetowa wykorzystuje pliki cookie i prosi o podanie danych osobowych w celu zwiększenia wygody przeglądania.