Telefonia StacjonarnaWdrożenie nowych rozwiązań

Wdrożenie tańszych, nowocześniejszych rozwiązań chmurowych dla telefonii stacjonarnej w ponad 150 jednostkach terenowych

Kluczowe fakty

Obszar

Telefonia stacjonarna:

  • Centrale Telefoniczne
  • Aparaty biurkowe

Cel projektu

Wdrożenie rozwiązań telefonii stacjonarnej opartych na chmurze dla 1800 indywidualnych numerów 

Oszczędnościw stosunku do pierwotnego budżetu

Szczegółowy opis projektu

Wiele pojedynczych umów na usługi, ponad 150 jednostek terenowych, niepełna wiedza Klienta o:

  • ilościach numerów w terenie,
  • faktycznych potrzebach na numery i aparaty
  • poziomie i konieczności wykorzystywania tradycyjnych faksów.

Nie wszystkie potrzeby spółek zostały obadane i rozpoznane w trakcie wyboru nowego operatora przez firmę zewnętrzną.

Przygotowaliśmy kampanię informującą o zmianach i konieczności uzupełnia danych

Przeprowadziliśmy badania ankietowe z jednostkami w celu zebrania niezbędnych informacji

Wybraliśmy dostawcę telefonów na biuro z kartą SIM

Przeprowadziliśmy negocjacje z nowym operatorem celem dobrania usług do Umowy Ramowej i ustalenia korzystnych warunków zakupu

Zaplanowaliśmy numerację skróconą dla numerów (4 cyfry) do użytku wewnętrznego

Projekt Wdrożenia trwał 3 miesiące

Skonfigurowaliśmy i wdrożyliśmy ponad 150 Wirtualnych Central Telefonicznych (VPBX) z funkcją fax 2 mail oraz funkcją nagrywania rozmów.

Przygotowaliśmy (skonfekcjonowaliśmy) i dostarczyliśmy do jednostek terenowych 1800 aparatów z kartami SIM.

Wdrożyliśmy 4 cyfrową numerację wewnętrzną

Znacząco obniżyliśmy koszty zarządzania obszarem oraz koszty kupowanych usług.

Jak możemy Ci pomóc?

Każde Twoje pytanie jest dla nas cenne i ciekawe.

Od bezpośredniej rozmowy z naszym ekspertem dzieli Cię tylko kilkanaście sekund.

Czy Twoja firma też mogłaby skorzystać na podobnym projekcie?