Telefonia StacjonarnaWdrożenie nowych rozwiązań

Wdrożenie tańszych, nowocześniejszych rozwiązań chmurowych dla telefonii stacjonarnej w ponad 150 jednostkach terenowych

Kluczowe fakty

Obszar

Telefonia stacjonarna:

  • Centrale Telefoniczne
  • Aparaty biurkowe

Cel projektu

Wdrożenie rozwiązań telefonii stacjonarnej opartych na chmurze dla 1800 indywidualnych numerów 

Szczegółowy opis projektu

Wiele pojedynczych umów na usługi, ponad 150 jednostek terenowych, niepełna wiedza Klienta o:

  • ilościach numerów w terenie,
  • faktycznych potrzebach na numery i aparaty
  • poziomie i konieczności wykorzystywania tradycyjnych faksów.

Nie wszystkie potrzeby spółek zostały obadane i rozpoznane w trakcie wyboru nowego operatora przez firmę zewnętrzną.

Przygotowaliśmy kampanię informującą o zmianach i konieczności uzupełnia danych

Przeprowadziliśmy badania ankietowe z jednostkami w celu zebrania niezbędnych informacji

Wybraliśmy dostawcę telefonów na biuro z kartą SIM

Przeprowadziliśmy negocjacje z nowym operatorem celem dobrania usług do Umowy Ramowej i ustalenia korzystnych warunków zakupu

Zaplanowaliśmy numerację skróconą dla numerów (4 cyfry) do użytku wewnętrznego

Projekt Wdrożenia trwał 3 miesiące

Skonfigurowaliśmy i wdrożyliśmy ponad 150 Wirtualnych Central Telefonicznych (VPBX) z funkcją fax 2 mail oraz funkcją nagrywania rozmów.

Przygotowaliśmy (skonfekcjonowaliśmy) i dostarczyliśmy do jednostek terenowych 1800 aparatów z kartami SIM.

Wdrożyliśmy 4 cyfrową numerację wewnętrzną

Znacząco obniżyliśmy koszty zarządzania obszarem oraz koszty kupowanych usług.

Jak możemy Ci pomóc?

Każde Twoje pytanie jest dla nas cenne i ciekawe.

Od bezpośredniej rozmowy z naszym ekspertem dzieli Cię tylko kilkanaście sekund.

Czy Twoja firma też mogłaby skorzystać na podobnym projekcie?

Ta strona internetowa wykorzystuje pliki cookie i prosi o podanie danych osobowych w celu zwiększenia wygody przeglądania.