Business Intelligence
w zarządzaniu obszarem telekomunikacji

Oszczędność
pieniędzy
Oszczędność
czasu
Wskaźniki dostępne
On-line

Dzięki wykorzystaniu najlepszego na rynku oprogramowania business intelligence jakim jest Microsoft Power BI opracowaliśmy narzędzie wspierające kierownictwo w zarządzaniu obszarem telekomunikacji w firmie.

Narzędzie pozwala na:

  • kontrolę kosztów kupowanych usług telekomunikacyjnych,
  • weryfikację realizacji budżetu,
  • prognozuje koszty do końca roku na podstawie wykorzystania,
  • monitoruje:
    • ilość posiadanych usług w podzielne na grupy,
    • faktyczne wykorzystanie kupowanych usług,
    • kierunki oraz ilości połączeń
    • wykorzystanie usług premium,
    • oblicza wskaźniki takiej jak np.: ARPU,
  • pozwala na wygenerowanie rozliczenia faktury na konto, mpk niezbędne do zadekretowania przez księgowość

Wdrożenie, Utrzymanie, Koszty

  • model danych wraz pulpitami zarządczymi można wdrożyć już w ciągu 1 dnia roboczego,
  • cena pakietu wdrożenie dotyczy uruchomienia gotowego modelu,
  • minimalny koszt utrzymania miesięcznego to 8,4€ netto,
  • w ramach wdrożenia przewidziane jest 8 godzin roboczych szkoleń i wsparcia jak korzystać z narzędzia,
  • kod źródłowy narzędzia po wdrożeniu należy w 100% do Klienta,
  • uruchomienie narzędzia zakłada minimalne zaangażowanie IT,
  • Power BI to narzędzie typu self-service działające w chmurze,
  • uruchomienie narzędzia nie wymaga specjalistycznych instalacji ani serwera,
Telko profesjonalnie
Pakiet wdrożenie
3 000 /netto
Opłata jednorazowa
  • 7 pulpitów zarządczych
  • automatyczna aktualizacja danych
  • kontrola kosztów
  • wszystkie wskaźniki dostępne on-line
  • wykorzystuje Power BI

Zadaj nam pytania

W trakcie 15 minutowej konsultacji możesz pytać o dowolne kwestie związane z obszarem telekomunikacji. Dla ułatwienia poniżej przesyłam przykładowe pytania jakie najczęściej zadają nam nasi rozmówcy.

Do usłyszenia.

Obszar telekomunikacji

  • Co mogę zrobić, aby wyjść z niekończących się umów z operatorem?
  • Czy posiadając 60 numerów to mogę mieć takie same warunki jak dla korporacji i taką samą obsługę?
  • Czy projekt obejmuje komórki, czy stacjonarne i internet i łącza też?
  • Czy rezygnacja z telefonii stacjonarnej jest dobrą decyzją?
  • Czy to dobry czas na zmiany w całym obszarze telko?
  • Czy zajmujecie się też przygotowaniem umów?
  • Jak bardzo wprowadzenie zmian będzie uciążliwe dla firmy?
  • Jak dużo pracy musi wykonać nasza firma, czy to się w ogóle opłaci?
  • Jak zmienić obecne rozwiązania na najlepsze w obecnych czasach?
  • Jak zunifikować komunikację z organizacji?
  • Jakie dane będą potrzebne do rozpoczęcia projektu?
  • Jeśli mam świeżo podpisane umowy to czy mogę skorzystać z Waszych usług?
  • Na czym można oszczędzić, jeśli kupujemy zawsze aparaty z najwyższej półki i nie chcemy tego zmieniać?
  • Na jak długo wystarczy mi Wasza usługa?

wypełnij formularz

    Korzystając z formularza zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie twoich danych przez tę witrynę.