Business Intelligence
w zarządzaniu obszarem telekomunikacji
Oszczędność
pieniędzy
Oszczędność
czasu
Wskaźniki dostępne
On-line
Dzięki wykorzystaniu najlepszego na rynku oprogramowania business intelligence jakim jest Microsoft Power BI opracowaliśmy narzędzie wspierające kierownictwo w zarządzaniu obszarem telekomunikacji w firmie.
Narzędzie pozwala na:
- kontrolę kosztów kupowanych usług telekomunikacyjnych,
- weryfikację realizacji budżetu,
- prognozuje koszty do końca roku na podstawie wykorzystania,
- monitoruje:
- ilość posiadanych usług w podzielne na grupy,
- faktyczne wykorzystanie kupowanych usług,
- kierunki oraz ilości połączeń
- wykorzystanie usług premium,
- oblicza wskaźniki takiej jak np.: ARPU,
- pozwala na wygenerowanie rozliczenia faktury na konto, mpk niezbędne do zadekretowania przez księgowość
Wdrożenie, Utrzymanie, Koszty
- model danych wraz pulpitami zarządczymi można wdrożyć już w ciągu 1 dnia roboczego,
- cena pakietu wdrożenie dotyczy uruchomienia gotowego modelu,
- minimalny koszt utrzymania miesięcznego to 8,4€ netto,
- w ramach wdrożenia przewidziane jest 8 godzin roboczych szkoleń i wsparcia jak korzystać z narzędzia,
- kod źródłowy narzędzia po wdrożeniu należy w 100% do Klienta,
- uruchomienie narzędzia zakłada minimalne zaangażowanie IT,
- Power BI to narzędzie typu self-service działające w chmurze,
- uruchomienie narzędzia nie wymaga specjalistycznych instalacji ani serwera,
- 7 pulpitów zarządczych
- automatyczna aktualizacja danych
- kontrola kosztów
- wszystkie wskaźniki dostępne on-line
- wykorzystuje Power BI
Zadaj nam pytania
W trakcie 15 minutowej konsultacji możesz pytać o dowolne kwestie związane z obszarem telekomunikacji. Dla ułatwienia poniżej przesyłam przykładowe pytania jakie najczęściej zadają nam nasi rozmówcy.
Do usłyszenia.
Obszar telekomunikacji
- Co mogę zrobić, aby wyjść z niekończących się umów z operatorem?
- Czy posiadając 60 numerów to mogę mieć takie same warunki jak dla korporacji i taką samą obsługę?
- Czy projekt obejmuje komórki, czy stacjonarne i internet i łącza też?
- Czy rezygnacja z telefonii stacjonarnej jest dobrą decyzją?
- Czy to dobry czas na zmiany w całym obszarze telko?
- Czy zajmujecie się też przygotowaniem umów?
- Jak bardzo wprowadzenie zmian będzie uciążliwe dla firmy?
- Jak dużo pracy musi wykonać nasza firma, czy to się w ogóle opłaci?
- Jak zmienić obecne rozwiązania na najlepsze w obecnych czasach?
- Jak zunifikować komunikację z organizacji?
- Jakie dane będą potrzebne do rozpoczęcia projektu?
- Jeśli mam świeżo podpisane umowy to czy mogę skorzystać z Waszych usług?
- Na czym można oszczędzić, jeśli kupujemy zawsze aparaty z najwyższej półki i nie chcemy tego zmieniać?
- Na jak długo wystarczy mi Wasza usługa?