Iwona Pękala

Iwona Pękala

Business Partner

Manager z 20-letnim stażem, praktyką w modelowaniu, automatyzacji i wdrażaniu procesów operacyjnych w różnorodnych i złożonych strukturach. Posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów i zmian organizacyjnych mających na celu modernizację i optymalizację kosztów.  Sukcesy opiera o wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zakupami (procurement, purchasing, sourcing, contract and vendor management), tworzeniu struktur, procedur i polityki zakupowej, również w środowisku międzynarodowym.

„Uparta szczególara, nie znoszę wyrażeń „nie da się” i „jakoś”. Patrzę szeroko i długofalowo, buduję ciekawą ofertę dla biznesu i nie ustaję w wysiłkach dla zrealizowania celu.”

Konrad Myśliński

Konrad Myśliński

Business Partner

Skuteczny zorientowany na osiąganie celów manager z 10-letnim doświadczeniem. Wiedzą ekspercką, zdobywał w międzynarodowych organizacjach z sektora bankowego i ubezpieczeniowego. Z udokumentowanymi sukcesami modeluje, modernizuje i optymalizuje procesy, negocjuje i weryfikuje kontrakty oraz efektywność współpracy z dostawcami. Buduje i mistrzowsko wykorzystuje narzędzia informatycznych (excel, access, web tool development) m.in. do: analizy danych, ewidencji, zarządzania procesami, które wykorzystywane są do modelowania workflow na platformach BPM.

Posiada unikalną wiedzę praktyczną w zakresie: kontrolingu, zarządzania kontraktami i dostawcami, zakupów, teleinformatyki (ICT) i prowadzenia projektów.

Julia Zambrzycka

Julia Zambrzycka

Business Partner

Z wykształcenia architekt, doświadczony Real Estate Manager. Współzałożycielka oraz Członek Komisji Rewizyjnej Stowarzyszenia Woman In Real Estate w Polsce (WIREP).

Posiada wieloletnie doświadczenie w: zarządzaniu nieruchomościami, optymalizacji kosztów, optymalizacji powierzchni, prowadzeniu projektów inwestycyjnych, projektowaniu powierzchni.

Konkretna i zorientowana na cel, słucha i słyszy potrzeby Klienta, jest w swoim żywiole gdy cele są tak ambitne, że aż abstrakcyjne, mówi: „Nie ma problemów, są wyzwania.”

Ksenia Bartosiak

Ksenia Bartosiak

Business Partner

Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w obszarze zarządzania ludźmi zdobyte w branży retail i FMCG. Dzięki licznym projektom rekrutacyjnym na stanowiska średniego i wyższego szczebla poznała specyfikę sprzedaży, łańcucha dostaw i działów wspierających. Przeprowadziła szereg dużych projektów Assessment/Development Center obejmujących identyfikację talentów do programów rozwojowych, a także wspierających wdrażanie kluczowych zmian organizacyjnych.

Kamil Madejski

Kamil Madejski

Business Partner

Doświadczenie zawodowe zdobywał w organizacjach z sektora ubezpieczeń i IT, w których spędził ostatnich 10 lat. Specjalizuje się w prowadzeniu projektów optymalizacji i migracji usług teleinformatycznych ICT.
Z powodzeniem prowadzi również: zakupy (RFx, negocjacje umów) indirect dla obszarów administracyjnych (obsługa techniczna budynków, sprzątanie powierzchni biurowych, ochrona, woda pitna, art. biurowe, flota samochodowa, podróże służbowe) i teleinformatyki ICT (telefonia komórkowa i stacjonarna, Internet, komunikacja SMS). Doskonale rozumie wewnętrzne procesy administracyjne, tworzy dokumenty regulacji wewnętrznych, opisujące proces, instrukcje, kalkulatory.

Mówi o sobie kreatywny profesjonalista. W życiu zawodowym wychodzi z założenia „nie ważne czym się zajmujesz, rób to dobrze”. W oparciu o szczegółową analizę jest w stanie przygotować rozwiązanie wspierające każdy biznes.