Konferencja Office Management

4optima | Optymalizacja kosztów, procesów, zakupów

Konferencja Office Management

Nasi eksperci wzięli udział w Konferencji Office Management we Wrocławiu.
To branżowe spotkanie skupiło ponad 50 przedstawicieli z różnych branż i instytucji państwowych.
Mieliśmy okazję zaprezentować naszą autorską metodykę prowadzenia projektów optymalizacyjnych ARROW.
Tytuł naszej prezentacji to:  “Skuteczne prowadzenie projektów optymalizacji kosztów w praktyce”.
Uczestnikom Konferencji przedstawiliśmy 2 oblicza prowadzenia projektów:  to, które nie przynosi optymalnych efektów i sprawia, że projekt trwa i trwa oraz to, które jest efektywne, przynosi najlepsze efekty i gdzie nie popełniamy błędów (tu oczywiście mówimy o metodyce ARROW).
Do zobaczenia na kolejnych Konferencjach Office Management. Chętnie porozmawiamy z Wami.

Link do konferencji

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *